رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز: دستگاه گامانایف البرز به زودی بهره‌برداری می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: دستگاه گامانایف البرز پس از نصب و راه‌اندازی به زودی آماده بهره‌برداری خواهد بود.

توحید شیریزاد در خصوص تخصیص و راه‌اندازی دستگاه گامانایف گفت: به منظور افزایش امکانات درمانی در حوزه بهداشت و درمان دستگاه گامانایف تحویل شده است. فقط نصب و راه اندازی این دستگاه مستلزم رعایت استانداردهایی است که سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت باید برای شروع به کار و راه‌اندازی آن در نظر بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: راه‌اندازی این دستگاه در مراحل خوبی قرار داد و انشالله به زودی راه‌اندازی خواهد شد و مردم استان و کشور از این پروژه ارزشمند استفاده خواهند کرد.

وی افزود: مستحضر باشید که تلاش فراوانی از سوی استاندار، نمایندگان مجلس، شخص شهید جمهور و همکاران بوده و پیگیری شده و حتی مراجع نظارتی هم بر این موضوع ورود کرده و موفق شدیم حق این استان عزیز را در برخورداری از این امکان، هم برای مردم استان وهم برای مردم سایر استان‌های دیگر به البرز بازگردانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دستگاه مذکور در مرحله نصب و راه‌اندازی است. به خاطر حساسیت‌های فنی و تکنیکی بودن این دستگاه موضوع بهره‌برداری از آن کمی طول کشیده و اما به زودی بهره برداری خواهد رسید.

دستگاه گامانایف در درمان سرطان کاربرد دارد. / ایسنا

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.