آغاز توزیع هنر کارت فعالان فرهنگ و هنر البرز

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارایه تسهیلات رفاهی در قالب طرح‌های حمایتی از هنرمندان، اقدام به تهیه کارت الکترونیکی تحت عنوان هنر کارت کرده است. هنر کارت دارای قابلیت ارائه خدمات چندگانه است و از این پس کلیه خدمات صندوق از قبیل خدمات بیمه‌ای، طرح تکریم و کمک مستمری و تسهیلات مالی از طریق این کارت ارائه خواهد شد.
سایر خدمات رفاهی، فرهنگی، گردشگری و… نیز طی مراحل مختلف روی این کارت فعال خواهد شد. هنرمندانی که هنر کارت برای آنان صادر شده است تا بیست و یکم بهمن‌ماه فرصت دارند تا کارت صادر شده را دریافت و آن را فعال نمایند.
فعالان فرهنگ و هنر استان به‌محض دریافت کارت، برای فعال‌سازی آن باید شماره ۱۶ رقمی کارت خود را با همان شماره همراهی که ثبت‌نام کرده‌اند به سامانه ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ ارسال نمایند.
توزیع کارت در ساعت های اداری روزهای هفته جاری در اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، انجام شده و هنر کارت فقط به شخصی که کارت به نامش صادر شده تحویل می‌شود.
یادآور می شود هنرمندان گرامی با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی خود به صندوق اعتباری هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، (آقای حفاری) مراجعه نمایند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.