لیست بستن های متعدد و رفتار گزینشی آفت انتخابات است

حمید حیدرخانی در گفتگو با پایگاه خبری پرتو البرز مطرح کرد:

 

حمید حیدرخانی، نامزد انتخابات شورای شهر کرج که 14 سال سابقه مدیریت در بخش‌های مختلف شهرداری کرج را در کارنامه خود دارد، در مصاحبه با خبرنگار  پایگاه خبری پرتو در مورد علت کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر و در پی آن دلیل احتمال انصراف  گفت :
دوره قبل به دلیل وضعیت موجود، شرایط برای ورود به عرصه انتخابات مهیا نبود، اما در این دوره به دلیل سوابقی که در  مدیریت شهری و همچنین آشنایی با معضلات و مشکلات شهر کرج داشته ام، تصمیم به ثبت نام گرفتم و بر خود واجب دانستم که در راستای رفع این مشکلات گام بردارم و برای کمک به شکوفایی شهرم تلاش کنم.
وی افزود : شهر کرج دچار مشکلات و معضلات فراوانی است. همه ما می‌دانیم که این شهر نیازمند مسئولینی است که به معضلات و پتانسیل‌های آن آشنا باشند تا علاوه بر رفع مشکلات ، از پتانسیل‌های موجود استفاده کرده و درجهت بهبود هرچه سریعتر زیرساخت‌های این شهر، گام بردارند
دلسوز شهرم  هستم
حیدرخانی گفت : کارنامه مثبت و یا منفی هر مسئولی بر مردم پوشیده نیست. هر فردی در هر جایگاه مدیریتی چنانچه تلاش مثبتی داشته باشد قطعا از  نگاه ها پنهان نخواهد بود.

این مسئول  در ادامه  روحیه خود را کارامد و سازنده خواند و تصریح کرد: در این مبحث مردم شاهد نتایج تلاش های اینجانب در مسئولیت های مختلف بوده اند  و به فضل خداوند روحیه ام را تلاشگر و سازنده توصیف میکنند.

حیدرخانی ضمن بیان این مطلب که”کرج وطن من است‌؛ شهرم را دوست دارم” یادآور شد: هدف و آرزویم همواره پیشرفت و آبادانی  هرچه بیشتر کرج بوده است.

وی افزود : پروژه های ناتمام و معضلات شهری باعث ناامیدی مردم شده است؛ من  مردم کرج را لایق بهترینها می دانم و همواره در راه رسیدن به شادی  رفاه شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهم بود.

حمیدحیدرخانی در پاسخ به این پرسش که ” چرا تصمیم به کناره گیری از انتخابات شورای اسلامی شهر گرفته اید” گفت : دانستن حقیقت حق مردم است، از این رو فریب مردم برای دروغ جلوه دادن برخی حقایق به منظور کسب امتیاز و قدرت بسیار ناپسند است.

وی ادامه داد: انتخابات زمانی درست است که داوطلبان به دنبال عوام فریبی نباشند وبا گفتن حقیقت به انتخاب مردم احترام بگذارند.

این مسئول با اشاره به اینکه”هیچگاه به دنبال کسب امتیاز از برخی ویژگی ها و سوابق مانند خدمت در نهاد سپاه و یا جانبازی نبوده ام” تاکید کرد : هرگز از سوابقم استفاده نکرده‌ام زیرا معتقدم برخی سوابق مقدس هستند و با ایمان کامل آنها را حفظ کرده و چون گنجینه ای با ارزش  با  پروردگارم معامله کرده ام و هرگز برای استفاده شخصی شان آن را پایین نخواهم آورد تا مبادا باعث شوم کم کاری از جانب من صورت گیرد که خدشه ای به شأن جایگاه ایثارگر و جانباز وارد شود.

وی بیان داشت : به تبلیغات به روش هزینه های هنگفت و زد و بند های انتخاباتی اعتقادی ندارم. از طیف قبلی هیچ انتظاری ندارم چرا که همخوانی با خط مشی من ندارند ولی در زمانی که همان هایی که برای مجلس و شورای شهر به یاری شان رفتم متاسفانه اکنون در این برهه که اینجانب پا به عرصه گذاشته ام هیچ نام و نشانی ازآنان نیست!
در حالیکه همه آن‌ها مرا به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که هدفی جز خدمت به مردم و این شهر، ندارم.

حیدرخانی لیست بستن ها و رفتارهای گزینشی را آفت انتخابات دانست و گفت : با توجه به اینکه هزینه کردن های هنگفت و بده بستان های انتخاباتی در مرام من نیست و هر کس که مرا می شناسد، به این موضوع آگاه است، تصمیم به کناره گیری از انتخابات گرفتم  تا فرصت برای دوستانی که فکر می کنند بهتر می توانند کار کنند ایجاد شود.

این مسئول در ادامه عنوان کرد : با وجود اینکه هنوز هستند کسانی که دلشان برای وطن و انقلاب  و شهدا می تپد ولی معمولا از جایگاه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، سوء استفاده شده و همین امر باعث بددلی و بدگمانی بین مردم و مسئولین شده است.

وی اذعان داشت: امروز روز صداقت و عمل به وعده است و مردم نیز همواره باهوش و واقف به امور هستند، آن‌ها قطعا  به وعده های دروغ و خرج کردن پول رای نخواهند داد.

حیدرخانی افزود: به نظر می رسد این بار داوطلبین با روحیه ی جهادی روی کار آمده اند و می توان به آینده ی آن امید داشت.

او ضمن اشاره به دخالت برخی مسئولین در انتخابات گفت : چنانچه به منظور بالا بردن مشارکت مردم و در راستای اهداف مردم  در انتخابات دخالت و نقطه نظری طرح شود هیچ اشکالی ندارد، ولی اگر بازی های جناحی باشد به هیچ عنوان پسندیده نخواهد بود، امروز روز مباحث اینچنینی نیست و عرصه ، عرصه ی تلاش  و سازندگی است.

این مسئول یادآور شد: از ادوار قبل چندین نفر بوده اند که مردم به آنها اعتماد دارند و هربار انتخابشان می کنند که این موضوع بیانگر کارنامه مثبت این اشخاص است.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا دارم افراد با استعداد و باسواد را شناسایی کنند تا تامین آینده شهر ضمانت شود.

حیدرخانی در پایان گفت: ملاک رزمنده و ایثارگر بودن بسیار پسندیده است ولی باید توجه داشت که یک زمان نایاب خواهند شد بنا بر این جوانان نجیب و کاربلد باید جایگزین شوند.

حمید حیدر خانی متولد کرج و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت ورزش در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.
، از سوابق وی می‌توان به فعالیت در سپاه پاسداران (1361_1393)
مدیریت در بخش‌های مختلف شهرداری کرج در حدود 14 سال و ریاست، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز از 14 سال گذشته تاکنون، اشاره کرد.

 


 

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.