آغاز به کار سرپرست جدید جهاد دانشگاهی البرز

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی البرز از بخش‌های مختلف این واحد دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز به نقل از ایسنا، جلال نوری روز شنبه، ۲۹ مهرماه با حضور در جهاد دانشگاهی البرز از بخش‌های مختلف این واحد بازدید کرد.

این بازدید با حضور اسد رازانی مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی، محمد امین صالحی نژاد مدیرکل امور مجلس جهاد دانشگاهی، معاونین جهاد دانشگاهی البرز و همراهی احمدرضا فیروزی رئیس سابق جهاد دانشگاهی البرز انجام شد.

جلال نوری روز چهارشنبه با حکم رئیس جهاد دانشگاهی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی البرز منصوب شد. وی دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی دانش و عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی صنعتی شریف است. وی پیش از این به عنوان مدیر مرکز هوافضای جهاددانشگاهی صنعتی شریف فعالیت داشته و با ثبت ۱۷ اختراع که در حال سرویس دهی در حوزه‌های تخصصی مربوطه است، مجری بیش از ده‌ها پروژه ملی؛ تالیف پنج جلد کتاب تخصصی در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و انرژی‌های نو، انتشار بیش از ۳۰ مقاله و ارائه بیش از صدها گزارش فنی در حوزه مختلف مهندسی هوافضا- مکانیک- انرژی‌های نو-مدیریت راهبردی- ساخت تجهیزات خاص و پیشرفته را در کارنامه خود دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی همچنین در نامه‌ای از تلاش‌های احمدرضا فیروزی که از سال ۱۳۹۷ مسئولیت جهاد دانشگاهی البرز را بر عهده داشت قدردانی کرده بود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.