جواد چپردار عنوان کرد؛ عزم مشترک ادارات کل اوقاف، بنیاد شهید و مدیریت شهری برای ساماندهی مزار شهدا و  امام زادگان (ع)

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: توافق مدیریت شهری با اداره کل اوقاف در تعهدات باز گشایی خیابان شمالی امامزاده محمد (ع) نهایی گردید.

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار در یکصد و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این توافق را می توان یکی از اقدامات موثر و ماندگار مدیریت شهری در تعامل با نهادها و سازمان های مستقر در استان البرز و کلان شهر کرج بر شمرد اظهار داشت: از شهردار، مدیر منطقه، معاونین و مدیران ستادی شهرداری کرج که برابر مصوبات و با رعایت مقررات توافق و تعهدات فی مابین با اداره کل اوقاف را نهایی کردند، تشکر می کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این شورا در سابقه خود نشان داده است، همان قدر که در ممانعت از تخلفات یا اقدامات فراقانونی جدیت یا  تذکر داشته در تعامل با سازمان ها بسیار موفق عمل نموده است.

چپردار تاکید کرد: در جلساتی که با مدیران کل محترم اوقاف و بنیاد شهید داشته ایم، مقرر شد تا با هماهنگی شهرداری، اوقاف و بنیاد شهید ساماندهی مزار شهدا و امام زادگان (ع)  در دستور کار قرار گیرد.

وی خطاب به شهردار اذعان کرد: ضمن قدردانی از پیگیری های برخی از اعضای محترم، لازم است از مدیریت شهری نیز به سبب این تعاملات قانونی تشکر کنم. درخواست من آن است در بستر این همکاری اقدامات لازم در ساماندهی مطروحه را نیز پیگیری، مقرر و به سرانجام برسانید.

چپردار در پایان تصریح کرد: از اقدامات و تعاملات  مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه  استان البرز حضرت حجه الاسلام دشتکی و همکاران بسیار معزز شان در تمکین و تحقق مطالبات مردم و مدیریت شهری نهایت قدر دانی را به نمایندگی از شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تقدیم نمایم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.