بزرگراه شمالی کرج به آزادراه همت متصل می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز شورای ششم بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مانند آزادراه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز به نقل از ایسنا، حسین مهاجری روز سه شنبه ۲۴ بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به اولویت‌های کاری شورای ششم اظهار کرد: این شورا بنای خود را بر این گذاشته که در کنار آغاز برخی پروژه‌ها، بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه کاره تمرکز کند.

وی با بیان اینکه بزرگراه شمالی و قطار شهری مهمترین این پروژه‌ها هستند، ادامه داد: برای تکمیل به موقع این پروژه‌ها، به تامین منابع مالی کافی نیاز بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در همین راستا امسال ۵۴۰  میلیارد تومان به بزرگراه شمالی اختصاص یافت که این آمادگی وجود دارد که مبالغ بیشتری هم اختصاص یابد.

مهاجری اذعان کرد: خوشبختانه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده و امید است در سال جاری نیز این اتفاق رقم بخورد.

وی تصریح کرد: همچنین متمم بودجه نیز حدود ۸۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و همین موضوع موجب شد بتوانیم پروژه‌های خوبی را آغاز و برای تکمیل آنها تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: برنامه شورا این است که بتوانیم در سال آینده آزادراه شمالی را به آزادراه همت متصل و ایستگاه متروی شهید سلطانی را تکمیل کنیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.