بایدها و نبایدهای انتخاب نماینده اصلح از نگاه عضو شورای شهر کرج

عمار ایزدیار گفت: مردم باید فردی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که صلاحیت و دانش کافی برای عضویت در یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز به نقل از ایسنا ، ایزدیار با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مجلس در رأس امور است، بنابراین مجلسی در رأس خواهد بود که با اراده آحاد مختلف جامعه و با سلایق و ایده‌های متنوع تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات یکی از ملاک‌های وفاداری مردم به نظام است و بدون شک در انتخابات پیش رو مردم با وجود مشکلات موجود و گلایه مندی‌ها، جهت تعیین سرنوشت خود و آیندگان بی‌تفاوت نخواهند بود و پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی با تاکید بر شایسته گزینی در انتخاب، تاکید کرد: ملاک  انتخاب مردم باید دانش، مهارت، توانایی و شجاعت نامزدها باشد نه مشهوریت.

این مسئول تصریح کرد: مردم به کسانی رأی دهند که شجاعت برای گرفتن حق مردم را داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: مردم باید فردی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که صلاحیت و دانش کافی برای عضویت در یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس را داشته باشند.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد:  این مساله بسیار اهمیت دارد که فرد منتخب تخصص و تعهد داشته باشد و دلسوز مردم باشد تا بتواند برای آنها کاری انجام دهد، رنج کشیده باشد و درد مردم را در مسائل مختلف درک کند.

وی ضمن اشاره به انتخاب افراد خوشنام با عملکرد موفق در سمت‌های مدیریتی پیشین، افزود: اگر مردم از نامزدهای انتخابات شناخت کافی ندارند، از نخبگان مورد اعتماد سوال کنند. ممکن است فردی که در حوزه اجرایی موفق بوده‌ نتواند در سیاستگذاری نقش آفرینی مناسبی داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر کرج در ادامه با اشاره به نقش رای اولی ها در تعیین سرنوشت آینده کشور گفت: انتخابات پیش رو به نوعی جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها است که باید در آن حضور پرشوری داشته باشند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.