بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس تصویب شد

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز  ، حسین دقیقیان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری از تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ این شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس خبر داد .

دقیقیان در این خصوص اظهار کرد : پس از چندین جلسه بررسی کارشناسی ، لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با اخذ ۸ رای موافق توسط کلیه اعضای محترم شورای اسلامی شهر فردیس و با اعتبار ۷.۲۸۹.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال مصوب و به کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرستان ارسال شد .

وی افزود با توجه به تاکید شهردار محترم مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و لزوم اجرای پروژه ها و اقدامات عمرانی و خدماتی در سطح شهر در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان محترم فردیسی ، بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری با رویکرد عمرانی تهیه و تنظیم گردیده که با توجه به این مهم ۶۸ درصد از مبلغ مصوب شده برای انجام امورات عمرانی و زیربنایی در سطح شهر و ۳۲ درصد به منظور هزینه های جاری و خدماتی پیش بینی شده است .

دقیقیان در پایان با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فردیس نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته تصریح کرد : سهم فعالیت های عمرانی از افزایش بودجه نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد و میزان افزایش هزینه های جاری ۲۵ درصد بوده که این عامل بیانگر توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری به انجام فعالیت های عمرانی ، زیربنایی و خدماتی در سطح شهر فردیس می باشد .

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.