دستهای درمانگر “مجید شریفی” جان دوباره به مهسا داد

دستهای درمانگر “مجید شریفی” جان دوباره به مهسا داد

روی تخت فلزی بزرگ اندامی نحیف آرام گرفته؛ معصومیت در صورت همچون ماهش موج می زند. پایین آن ابروان پیوسته، چشمهایی درشت و سیاه جا خوش کرده و انگار با نگاهش فرشته ها را  دنبال می کند و با آنها حرف می زند! گاهی لبخند می زند و انگار تلاش می کند سخنی بر لب آورد. لوس شدن های دخترانه از یادش نرفته .

خودش را برای مادرش لوس می کند و مادر به وقت خوراندن دارو نازش را می کشد ….

عزیز دردانه ی باباست و با نگاهش بابا را تعقیب میکند و گویی دلش بازی و جست و خیز می خواهد که از سر و کول بابا بالا و پایین برود ،از شادی فریاد بزند و با صدای قهقه اش خانه را از شور زندگی آکنده  سازد..

هویداست که پدر و مادر غم و رنجشان را زیر نقابی از امید پنهان کرده اند. دیدن ناخوشی فرزند درد آور است . آخر قرار بود روزی این فرزندِ ورزشکار مدالها بر گردن بیاویزد و افتخارها بیافریند؛ ولی  حالا به خاطر حادثه ای تلخ،  زندگی نباتی سهم دخترک شده است….

غلامرضا آقایی پدر مهسا درباره روز حادثه به خبرنگار تنویر البرز گفت: مهسا هنگام بازگشت از باشگاه  به دلیل بسته بودن مسیر پیاده رو توسط  برج دوقلو و ساخت و ساز غیر قانونی مجبور شده از حصارهای فلزی مقابل برج عبور کند و از گوشه جدول حرکت کند در همان حین یک خودرو با سرعت خیلی بالا و در حال انجام حرکات نمایشی با مهسا برخورد می‌کند.

وی افزود: دو روز بعد از این حادثه که به دلیل تخلف همین برج رخ داد عوامل پیمانکار شروع به باز کردن حریم پیاده رو کردند.

فردیس مملو از ساختمان سازی‌های غیر مجاز است.

درمانگر ” مجید شریفی ” با استفاده از طب سنتی و اسلامی مراحل درمان مهسا را انجام داده است

به گفته ی پدر مهسا شرایط  مهسا پس از حادثه بسیار وخیم بود. بدن او کاملا “موزی” شکل بوده و ضربان و فشار خون بالا شرایط بسیار نامطلوبی را ایجاد کرده بود به طوری که مهسا بدون اکسیژن قادر به تنفس نبود.

شریفی ابتدا اکسیژن را از مهسا جدا کرد و او به تنفس طبیعی رسید و همچنین با قطع برخی داروهای قوی شیمیایی، درمان سنتی و اسلامی را با تجویزهای ویژه گیاهی، ماساژهای خاص، همچنین استفاده از روش حجامت می توان گفت شاهد معجزه بودیم و حال عمومی مهسا بسیار بهتر شد.

در حال حاضر به جز اسپاسم مچ دست و پا و همچنین مشکل بلع، مهسا مشکل خاصی ندارد.

شریفی با آتل های ویژه که با مواد طبیعی ساخته شده درمان اسپاسم را آغاز کرده است.

مجید شریفی درمانگر مهسا می گوید: در ابتدا مهسا هیچ واکنشی به درد و یا ابراز عواطف و احساسات نداشت ولی پس از به کار گیری مجموعه ای از طب سنتی اسلامی و کاملا علمی،  اکنون واکنش های او هوشیارانه شده است.

وی می افزاید: تغذیه ، عدم ایجاد زخم بستر ، کنترل فشار خون سه اصل مهم در روند بهبودی این نوع بیماران است.

با بررسی های زیاد و با اعلام رضایت والدین مهسا، ابتدا داروهای سنگین و پر عوارضی مانند والپرات سدیم را قطع کرده و درمان با داروهای طبیعی را ادامه  دادیم.

زمانی که داروهایی که فقط بیمار را در حالت خواب آلودگی حفظ می کرد کنار گذاشته شد حال عمومی مهسا بسیار بهتر شد.

شریفی در ادامه اظهار داشت: مهسا نیازی به داروی ضد تشنج نداشت. قطع شدن این دارو سکوی پرتابی برای مهسا بود که بهبودی اش شتاب بگیرد. شاید بتوان گفت مهمترین گام در بهبودی بیماران با زندگی نباتی نوع نگاه اطرافیان به این موضوع است و اینکه شاید این بیماران از نظر دیگران سطح هوشیاری شان پایین باشد ولی باید گفت که در بدن آنها عملکرد ادراک و احساسات کاملا فعال است و در این بین محیط خانواده و روش برخورد آنان با وضعیت بیمار در بهبودی بسیار موثر خواهد بود.

در خصوص درمان مهسا روشی که در پیش گرفته ایم مجموعه ای گردآوری شده از چندین طب متشکل از طب سنتی اسلامی ، علوم روانشناسی بالینی و روانکاوی، عقاید قدما و علما به خدمت گرفته شده که بسیار مفید واقع شده است.

شریفی مجددا تاکید کرد که خانواده مرکز ثقل عواطف وانرژی مثبت برای همه ی بیماران و خصوصا بیماران با زندگی نباتی است و به طور مداوم باید به خانواده ها آموزش داد که با شرایط پیش رو و فشار روانی فراوانی که اعضای خانواده تحمل می کند نباید بر نوع برخورد آنان با بیمار تاثیر منفی بگذارد.

این درمانگر افزود: در درمان مهسا بیشتر از روغن های گیاهی استفاده شد و زحم بستر را با روغن هسته انگور کاملا از بین بردیم. تغذیه هم موضوع بسیار مهم است که از مواد طبیعی با ارزش غذایی بالا تهیه شده باشد.

شریفی در پایان با آرزوی اینکه مسئولین بیشتر به فکر این بیماران باشند و مشکلاتشان را حل کنند گفت خانواده مهسا با تلاش خستگی ناپذیر روحیه خود را کاملا حفظ کرده اند و با ایجاد محیط مناسب زمینه ی بهبودی او را فراهم کرده اند و چنانچه همشهری ها و مسئولین نیز حمایت بیشتری داشته باشند قطعا بهبودی مهسا شتاب بیشتری خواهد گرفت و سلامتی خود را بازخواهد یافت.

مخاطبین عزیز برای مشاوره با ایشان می توانند با شماره
0939 645 4694
تماس بگیرند‌‌

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.