استاندار:دستگاه‌های نظارتی با تمام توان بازار البرز را رصد کنند

استاندار البرز گفت: ارتقای کیفیت معیشت مردم یک مسئولیت خطیر و مهم برای ما محسوب می‌شود. بنابراین باید از تمام توان و ظرفیت خود در این رابطه بهره‌برداری کنیم.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز (۲۶ اسفند ماه) در سالن جلسات حوزه استاندار و پس از ستاد ملی تنظیم بازار، اظهار کرد: نظارت بر تولید و توزیع گوشت گرم قرمز در استان باید با تمام ظرفیت‌های تولیدی و نظارتی استان انجام شود.

وی بیان کرد: حفظ ثبات در بازار به نظارت جدی اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و در مراتب بالاتر، اداره کل صمت و دستگاه‌های نظارتی نیاز دارد.

او ادامه داد: یکی از دغدغه‌های فعالان حوزه دامداری و دامپروری، گسترش مناطق مسکونی و نزدیک بودن این مراکز به محل زندگی مردم است.

وی گفت: باید نقطه‌ای مناسب برای انتقال دامداری‌ها و تجمیع فعالیت‌ها جانمایی شود.

استاندار البرز اظهار کرد: قیمت‌های مختلفی با توجه به تنوع عرضه تولیدات دامی وجود دارد و مردم را دچار سردرگمی می‌کند. بنابراین باید تدبیری اتخاذ شود که در این راستا تخلف و سوءاستفاده انجام نشود.

وی ادامه داد: رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا نیز در استان باید قیمت‌های خود را براساس کیفیت گوشتی که تهیه می‌کنند، متناسب‌سازی کنند، چراکه در این حوزه امکان تخلف وجود دارد.

عبداللهی گفت: ایجاد توازن بین تولید و توزیع نیاز به برنامه‌ریزی و نظارت دارد و باید ظرفیت‌های تولید گوشت استان شناسایی و از آنها بهره‌برداری شود.

او بیان کرد: جلسات تنظیم بازار باید با هدف رصد لحظه به لحظه بازار، منظم و مستمر برگزار شود. همچنین باید نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سراسر استان فعالیت موثر داشته باشند و از ظرفیت تولیدکنندگان استان برای عرضه کمتر از قیمت بازار استفاده شود.

وی افزود: ارتقای کیفیت معیشت مردم یک مسؤولیت خطیر و مهم برای ما محسوب می‌شود. بنابراین باید از تمام توان و ظرفیت خود در این رابطه بهره‌برداری کنیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.