استاندار البرز: توانمند سازی محله های محروم رضایتمندی مردم را افزایش می دهد

استاندار البرز اعلام کرد: توانمند سازی محله های محروم استان با رضایتمندی مردم همراه است و شهرداران البرز باید این مهم را اولویت کاری قرار دهند.

به گزارش پرتو البرز به نقل از ایرنا ،” مجتبی عبداللهی ” روز پنجشنبه در پنجاه و هشتمین نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: شهرداران و مدیران دستگاه ها بویژه در بخش خدمات بر روی محله های کم برخوردار متمرکز شوند و با همپوشانی نسبت به حل موانع اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهرداران طی هماهنگی با اداره برق استان، روشنایی معابر تاریک را در دستور کار قرار دهند چرا که از این طریق علاوه بر تامین روشنایی، امنیت محله ها نیز ارتقا می یابد.

عبداللهی یادآورشد: در مجموع ۹ محله در فردیس و مشکین دشت مورد هدف این قرارگاه قرار دارد از این رو انتظار می‌رود شهرداران مربوطه در خصوص طرح ها و برنامه های ویژه برای سال ۱۴۰۳، طرح و برنامه ارایه دهند.

استاندار البرز پس از گزارش شهردار چهارباغ در خصوص اقدامات صورت گرفته گفت: شهرستان چهارباغ هفت محله شامل چهار محله در بافت شهری و سه روستا مورد توجه این قرارگاه دارد.

 

 

وی افزود: باید طی تعامل با مدیران خانه محله ها، نیازمندی ها براساس اولویت های مردم احصا شده و در راستای اجرای برنامه ها اقدام شود.

عبداللهی در خصوص پنج محله هدف شهرداری نظرآباد، گفت: پروژه های بزرگی که تعریف شده می تواند تاثیر بسزایی در ارتقا رضایتمندی و رفاه مردم داشته باشد از این رو ضرورت دارد اجرای آنها تسریع شود.

وی افزود: احداث و راه اندازی فرهنگسرا با هدف ایجاد کتابخانه و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در محله ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار البرز پس از گزارش شهردار طالقان در خصوص ۲ محله هدف، گفت: شهرداری طالقان باید تعامل بیشتری با این محله ها داشته باشد و در ارتباط سازنده با مدیران خانه محله ها نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه از تمامی مردم و مسوولان خواست تا بار دیگر با حضور پرشور خود، دشمنان را از تحقق اهداف و برنامه های شوم برای این مرز و بوم، ناامید کنند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.