ضرورت توسعه بیشتر اماکن ورزشی البرز

مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارآفرینان استان البرز و تامین امکانات ورزشی به نسبت اماکنی که هم اکنون در استان فعال است ضروری به نظر می‌رسد.

بهزاد فروغی، با مثبت خواندن دیدار شب گذشته با کیومرث هاشمی در محل وزارتخانه اظهار کرد: با توجه به آگاهی ویژه وزیر ورزش و جوانان به مسائل مربوط به دو حوزه ورزش و جوانان به ویژه مسائل استان‌ها نشست بسیار خوبی داشتیم .

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور استاندار در این نشست، بیان کرد: در این دیدار که دکتر عبداللهی نیز حضور داشت نگاه بسیار ارزنده ایشان قابل تعمق است، مطالب خوبی را در جهت رونق بخشی بیشتر به ورزش در حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند که لازم می دانم از وی قدردانی کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص پیشنهادات مطرح در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی این استان گفت: پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارآفرینان استان البرز و تامین امکانات ورزشی به نسبت اماکنی که هم اکنون در استان فعال است ضروری به نظر می‌رسد بنابراین در این راستا موارد لازم را بیان کردیم.

فروغی ضمن تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و استاندار البرز از این استان، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های این عزیزان بتوانیم آینده درخشان تری را برای ورزش استان پهناور البرز رقم بزنیم و زمینه مساعد را برای فعالیت همه علاقه‌مندان به ورزش فراهم کنیم. /ایسنا

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.