۱۱۹ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه هفته تربیت بدنی در البرز تدوین شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: ۱۱۹ برنامه فرهنگی ورزشی برای غنی سازی هفته تربیت بدنی استان تدوین و پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو البرز به نقل از ایرنا، «بهزاد فروغی» روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه های پیش بینی شده برای هفته تربیت بدنی پرداخت و افزود: در این هفته اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همچون سال های گذشته برنامه های متنوع و متعددی را برای گرامیداشت مقوله ی مهم تربیت بدنی پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش ذهن و توجه عموم مردم را به موضوع بسیار مهم تربیت بدنی و ورزش جلب کنیم، اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در بیشتر رشته ها، اجرای همایش های ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری، برگزاری همایش های مختلف به ویژه پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی در پارک های استان از جمله برنامه های ورزشی این هفته خواهد بود.

فروغی اجرای برنامه های فرهنگی در این هفته را پررنگ ارزیابی کرد و گفت: گلباران گلزار شهدا، اجرای برنامه های اوقات فراغت، دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، برگزاری همایش راهیان پیشرفت ویژه جوانان، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها، نشست جوانان با مدیرکل، مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان، برگزاری کارگاه های پیش از ازدواج و مشاوره رایگان یک روز در هفته نیز از برنامه های فرهنگی هفته تربیت بدنی و ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به برنامه های عمرانی این اداره کل اشاره کردو افزود: در حوزه عمرانی برنامه هایی نظیر افتتاح استخر سرپوشیده کلهر وحدت فردیس، افتتاح زمین چمن مصنوعی زمین فوتبال روستای گوران گلینک طالقان، بازسازی و بهسازی استخر شهدای فردیس، بهسازی سالن ورزشی شهدای فشند ساوجبلاغ و بهسازی سالن ورزشی آجین دوجین ساوجبلاغ در دستور کار قرار دارد.

۲۶ مهرماه تا دوم آبانماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

معادله رو حل کنید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.